Thursday, January 29, 2009

Proses penetasan telur ikan

video

Kepada semua mesti tak pernah nengok mcmana telur ikan
menetas kan???
Ini adalah telur ikan keli yg baru nak menetas
Yang bergerak2 tu ialah rega (anak ikan keli)
kalau nengok dengan mata kasar memang susah lah
tak nampak...

ini pun nengok guna microscope

Wednesday, January 28, 2009

Kursus...kursus...


Alhamdulillah....semuanya berjalan dengan lancar

Gambar2 akan di upload tidak lama lagi
kerana masa amat terhad sekrng ni.
Harap Bersabar

Kepada semua Peserta Kursus Pembenihan Keli & Puyu
di harap apa yang telah anda belajar
dapat dipraktikkan secepat mungkin
nanti lama2 takut lupa plak
hehehehe...

Apa2 pun jika memerlukan khidmat nasihat boleh call or email atau
datang ke rumah ajer...

sapa2 yang nak nengok anak2 ikan keli & puyu yang baru menetas leh la dtg rumah
tp kena call dulu la....
takut tak de kat rumah plak nanti





Saturday, January 3, 2009

KURSUS PEMBENIHAN PUYU

Untuk makluman semua

KELIEMAS ENTERPRISE (MA0125232-X)

akan mengadakan
Kursus Pembenihan Ikan Puyu

Tempat (ceramah) : Balairaya Kg. Umbai, Melaka

Hari : Isnin (Tahun Baru Cina)

Tarikh: 26.01.2009

Yuran Kursus : RM 200

TEMPAHAN AWAL SANGAT DIALU-ALUKAN BAYARAN PENDAHULUAN 50% DIKENAKAN UNTUK TEMPAHAN DAN BAYARAN SEPENUHNYA HENDAKLAH DIBUAT PADA HARI KURSUS.
Untuk keterangan lanjut sila hubungi : En. Farid : 017-609 1009
Pn. Aini : 014-666 9727